رنگ بندی پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

رنگ بندی پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC و لمینیت پنجره دوجداره upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.

رنگ بندی پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی UPVC

شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره UPVC علاوه بر تولید پروفیل های upvc سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پوشش لمینیت پنجره دوجداره upvc با تنوع بسیار زیاد نموده اند.

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc

  • پنجره دوجداره سفید تولید شده با پوشش رنگ اکریلیک
  • پروفیل پنجره upvc سفید به صورت یک طرف لمینیت شده جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج از ساختمان
  • پنجره دوجداره روکش لمینیت طرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت
  • علاوه بر پروفیل های رنگی لمینیت شده ، امکان رنگ پروفیل با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد،با این روش تنوع رنگ بسیار زیاد بوده و پوشش رنگ کاملاً مقاوم و دارای ۱۰ سال گارانتی می باشد .
  • کاور آلومینیومی روی یو پی وی سی که می تواند به هر رنگی آن را اجرا نمود

پنجره دوجداره رنگی

شما می توانید پروفیل های یو پی وی سی را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید،پس از ساخت پنجره به صورت سفید،پنجره و درب را به کارخانه رنگ ارسال نموده و با شماره رنگی که در رال رنگ انتخاب نموده اید آن را رنگ کرده و مدتی برای خشک شدن و استیبل شدن رنگ در کارخانه رنگ می ماند.

پس از مراحل مخصوص رنگ پنجره دوجداره به طور کامل روی پنجره و درب را با مشمای مخصوص پوشانده شده تا در زمان حمل آسیبی به رنگ آن زده نشود و برای انجام مراحل نصب درب و پنجره های upvc به محل پروژه ارسال می شود.

البته در پروفیل لمینیت برای حفاظت از هر گونه خط و خش در هنگام تولید و همینطور بار گیری و نصب روی آن در زمان چسباندن لمینیت در کارخانه برچسب محافظ مخصوصی روی پروفیل upvc نصب می گردد که پس از نصب باید از پروفیل جدا شود زیرا نور آفتاب می تواند باعث کدر شدن پروفیل یا کنده نشدن آن از سطح پروفیل شود.

 

برچسب ها: , , , , , , , , ,