پنجره دوجداره هافمن

توضیحاتی درباره شرکت تولید کننده پروفیل هافمن

شرکت آریس علاوه بر تولید پنجره دوجداره با پروفیل وینتک،ویستابست و وین کلاس استار برند دیگری به مجموعه خود اضافه نموده است به نام پنجره دوجداره upvc هافمن.

این پروفیل از دسته پروفیل های قدیمی تولید داخل ایران می باشد هافمن در شهر بسیار زیبای تبریز تولید می گردد و دارای تولید سالانه هفده هزار تن می باشد،شرکت هافمن از سال ۱۳۸۶ در تبریز شروع به تولید نموده است که در این سالها به تجربه و کیفیت بسیار مطلوبی رسیده است،پنجره دوجداره هافمن

مزایای پنجره هافمن یو پی وی سی

پروفیل پنجره دوجداره upvc هافمن دارای تایید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن می باشد و دارای ضمانت نامه کتبی شرکت هافمن برای تغییر رنگ و شکل و همینطور دارای و دارای گواهینامه صلاحیت از آزمایشگاه می باشد.

برای به دست آوردن قیمت پنجره دوجداره هافمن به قسمت قیمت پنجره دوجداره مراجعه نمایید

تنوع پروفیل های هافمن

  • پروفیل های سری ۶۰ که برای پنجره های بازشو با شیشه دوجداره استفاده می گردد.بیشترین استفاده در ساختمان های از این پروفیل می باشد که سطح مقطع ۶ سانتی دارد.
  • پروفیل سری ۷۰ هافمن که برای تولید پنجره با عایق قوی تر از لحاظ صوتی و حرارتی می باشد و می توان در آن از شیشه سه جداره استفاده نمود.سطح مقطع این پروفیل ۷ سانتیمتر می باشد.
  • پروفیل کشویی هافمن که به صورت تک ریل و دوریل تولید می گردد این تیپ برای تولید انواع درب و پنجره دوجداره upvc به صورت کشویی می باشد.

 

برچسب ها: