پنجره دوجداره UPVC

تولید کننده انواع پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم دوجداره ترمال بریک و نرمال به صورت تمام کارخانه ای

یکی از راه های عایق کردن ساختمان در برابر آلودگی هوا،صدا،سرما و گرمای هوا استفاده از پنجره دوجداره UPVC با شیشه های دو جداره می باشد،این نوع پنجره در صورتی که کارخانه ای تولید و نصب شود عایق بسیار خوبی به منازل می دهد. پنجره یو پی وی سی را می توان در ساختمان های قدیمی هم بدون هیچ خرابی جایگزین پنجره های آهنی و آلومینیوم نمود و خانه ای کاملا عایق بوجود آورد.

لطفا قبل از خرید روی اطلاعات بسیار مهم خرید پنجره دوجداره کلیک کرده و آن را مطالعه نمایید

پنجره دوجداره UPVC

برای جلوگیری از ورود آلودگی هوا و ذرات گرد و غبار بهتر است از پنجره دوجداره استفاده نماییم تا سلامت شما و خانواده محترم شما عزیزان تضمین شود.برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره پنجره دوجداره به قسمت مزایای پنجره دوجداره upvc مراجعه نمایید.

تولیدات و برند های شرکت آریس

پنجره دوجداره وین تک

نماینده رسمی پنجره وین تک

کارخانجات وین تک در ایران و سایر کشورها مانند ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان متعلق به گروه شرکتهای آدوپن ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشند که تاریخچه تاســیس آن به سال ۱۹۵۶ میلادی برمی گردد که با تولید لاستـیکهای مورد نیاز در زیره های کفش شروع به فعالیت نموده است.

فعالیت تولیدی آغاز شده در آن سالها توسط خانواده ساک تاکنون طی بیش از نیم قرن، همه ساله درحال توسعه بوده و در حال حاضر علاوه بر تولید پروفیل  UPVCمورد نیاز در صنعت ساختمان، در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا و ۸ کشور دارای کارخانه های متعدد تولیدی در زمینه های تولید انواع درب های داخلی ساختمان با متریال کامپوزیت (WOOD PVC)، پوشش های سالن های بزرگ صنعتی از جنس UPVC،

 گروه شرکت هایآدوپن  با تاسیس دفاتر تجاری و نمایندگی ها و انبار های زیر مجموعه های خود در بیش از ۵۴ کشور همواره در حال توسعه بازارهای هدف و صادرات محصولات خود بوده و شرکتADOPEN  ترکیه نیز یکی از شرکت های زیر مجموعه ADO GROUP  می باشد که مطابق آخرین بررسی و اعلام نتایج اتاق بازرگانی استانبول ترکیه مابین ۲۸۰ شرکت برتر کشور ترکیه قرار گرفته است پروفیل وین تک تحت لیسانس آدوپن آلمان می باشد که دارای تنوع محصول بسیار زیادی می باشد.

انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک

پروفیل پنجره کشویی دوریل سری w222

این نوع پروفیل دارای سطح مقطع ۷۵ میلیمتری بوده و سه کاناله می باشد.پنجره کشویی وین تک دوریل نصبت به پنجره کشویی تک ریل عایق ضعیف تری دارد،در پنجره دو ریل فریم به نحوی طراحی شده است که دارای دو ریل جدا از هم می باشد و باید بر روی هر کدام از ریل ها یک لنگه پنجره ساخته شد و نصب گردد،اما قیمت پنجره کشویی دوریل و تکریل تقریبا یکسان است.

پروفیل پنجره کشویی تک ریل سری w232

پروفیل کشویی وین تک تک ریل دارای سطح مقطع ۱۰۸ میلیمتری می باشد که از لحاظ آببندی فوق العاده قوی می باشد قطعات مخصوصی از قبیل درپوش پشت لنگه درپوش روی مولیون و پروفیل پوششی روی فریم در آن استفاده می گردد. از مهمترین خصوصیات وجود پروفیل مولیون کتیبه است که اجازه اجرای تقسیم و کتیبه در همه جای پنجره را می دهد.به این سری از کشویی در مجموعه وین تک سری W260 گفته می شود که قیمت پنجره دوجداره کشویی خوبی نسبت به کشویی های دیگر ارائه نموده است.

پروفیل پنجره دوجداره سری w642 چهار کاناله

پروفیل سری ۶ وین تک از پر مصرف ترین پروفیل پنجره دوجداره upvc  در ایران می باشد،این تیپ پروفیل سطح مقطع ۶ سانتیمتر دارد و داخل آن دارای محفظه هایی است که هر کدام برای جلوگیری از ورود و خروج صدا،سرما و گرما می باشد.کد پروفیل W640 وین تک دارای ۴ کانال می باشد پنجره وین تک با تفکیک نوع زهوار این امکان را به تولید کننده پنجره upvc داده است که شیشه دوجداره و شیشه سه جداره می توان در آن قرار داد،

پروفیل پنجره دوجداره و سه جداره سری w700 پنج کاناله

از این نوع پروفیل با سطح مقطع ۶۰ میلیمتری برای ساخت درب و پنجره هایی با شیشه سه جداره و دوجداره استفاده می گردد.

لیست قیمت پروفیل وین تک را می توانید در قسمت زیر دانلود نمایید

دانلود قیمت وین تک

دانلود لیست قیمت وین تک

پنجره دوجداره ویستابست

نماینده رسمی پنجره دوجداره ویستابست

شرکت تولیدی «ویستابست » در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد.شرکت ویستابست در حال حاضر یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پروفیل upvc به اشکال سه و پنج محفظه ای در ۵ رنگ لمینیت (جهت ساخت در و پنجره های یو پی وی سی) در ایران می باشد.

پنجره دوجداره ویستابست در سراسر کشور نمایندگان فعال،کارآزموده و متعهد دارد که باعث می شود این محصول را جزء یکی از با کیفیت ترین پروفیل های یو پی وی سی تولید شده در ایران نام برد. ماشین آلات مورد استفاده این شرکت از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافی آلمان ( Krauss Maffei ) و گراینر اتریش است.

محصولات پروفیل upvc ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

ویستابست در گام نخست پروسه تولید، اقدام به تولید پانزده نوع پروفیل برای ساخت در و پنجره دوجداره UPVC با امکان استفاده از شیشه های یک و دو جداره مطابق با معتبرترین استاندارد های روز دنیا از قبیل استاندارد رال آلمان (۷۱۶-۱ RAL GZ) و۱۲۶۰۸ BSEN اتحادیه اروپا کرد و با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی، نسل جدیدی از پروفیل های تولیدی خود را (پروفیل های پنج محفظه ای) در سیزده قالب متفاوت به مرحله تولید رساند

این واحد تولیدی در سال ۱۳۸۷ قالب های متنوعی دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۶ نوع پروفیل یو پی وی سی ارتقاء داده است که باعث شده برای هر ساختمانی از نظر نوع درب و پنجره و کیفیت پنجره دوجداره upvc یک پروفیل مخصوص ارائه نماید تا با بهترین کیفیت آن ساختمان را عایق نماید. 

استانداردها و گواهینامه های پروفیل ویستابست

استاندارد و گواهینامه ویستابستویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان،پروفیل لمینیت درانواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، برای انواع قیمت پنجره دوجداره ویستا بست این محصولات را عرضه می نماید.نماینده رسمی پنجره ویستابست

ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.

با توجه به استاندارد ها و حساسیت بسیار زیاد این شرکت شما می توانید کیفیت کامل درب و پنجره دوجداره ویستا بست را فقط از نماینده رسمی پنجره ویستابست دریافت نمایید و از عایق بسیار خوب این پنجره دوجداره استفاده نمایید.

 

پنجره دوجداره پلاس پن

پنجره دوجداره پلاسپن محصول دوم از شرکت وین تک

شرکت وین تک برای رقابت با پروفیل های ارزانتر داخل کشور پروفیلی را به نام پلاس پن طراحی نموده است تا در پروژه هایی که نیاز به قیمت مناسب تر دارد این پروفیل را ارائه نماید تفاوت اصلی این محصول با پروفیل وینتک ضخامت دیواره می باشد که در پروفیل وین تک ضخامت دیواره ها ۲٫۸ میلیمتر می باشد و در پروفیل پلاس پن ۲٫۵ میلیمتر است.

که این امر باعث می شود پروفیل پلاس پن سبک تر و در نتیجه قیمت پنجره دوجداره پلاس پن مناسب تر از پنجره دوجداره وین تک تمام شود.هر دو پروفیل چهار کاناله بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند اما وینتک دارای ضمانت می باشد اما پلاس پن ضمانت وینتک را نخواهد داشت.

لیست قیمت پروفیل پلاس پن را از فایل زیر دانلود نمایید

قیمت پنجره دوجداره پلاسپن

پروفیل پلاس با توجه به درخواست برخی از سازنده های ساختمان که نیاز به پنجره با کیفیت ولی با قیمت مناسب و متوسط را دارند طراحی و تولید گردیده است تا با توجه به بودجه مشتری سبد کالایی کامل شود.

تمام شرکت های تولیدی به غیر از محصول درجه یک خود محصول دوم و سومی تولید می کننده که بتوانند مشتریانی که نیاز به جنس درجه یک را ندارند را تامین نمایند،ولی مهم این است که در تولید محصول درجه دو کیفیت اصلی در نظر گرفته شود و باعث این نشود که پنجره تولید شده نهایی با مشکل مواجه شود.

پروفیل پلاس پن از لحاظ متریال کیفیت خوبی دارد فقط از لحاظ ضخامت دیواره باریک تر بوده و از محصول اول یعنی پروفیل وین تک مقداری سبکتر می باشد.این عمر در کیفیت پنجره هایی که ابعاد استاندارد دارند و بسیار بزرگ نیستند تاثیری ندارد و با همان کیفیت تولید می گردد.

همکاران عزیز میتوانید مشخصات فنی و لیست قیمت پروفیل یو پی وی سی پلاس پن را از فایل زیر دریافت نمایید

لیست قیمت پلاس پن

دانلود لیست قیمت پلاس پن

به علت نوسانات شدید قیمت برای بدست آوردن لیست قیمت دقیق و به روز می توانید با دفتر فروش تماس گرفته و از طریق تلگرام یا واتساپ دفتر لیست جدید را دریافت نمایید.

پنجره دوجداره وین کلاس

پنجره دوجداره وین کلاس استار یو پی وی سی

پروفیل وین کلاس پس از چندین سال تجربه و مطالعه و آماده سازی بهترین ماشین آلات روز دنیا همچنان در گام نخست به کیفیت محصول یو پی وی سی می اندیشد و رضایت مشتری را دنبال می کند.

از این رو پروفیل وین کلاس فعالیت خود را از ابتدا تحت گواهینامه رال آلمان شروع نموده و با توجه به نیاز روزافزون بازار ساختمان و مقاوم سازی سازه های جدید مقاطع تولیدی خود را با استانداردها و گواهینامه های معتبر خارجی و داخلی منطبق ساخته است.

روکش های آلومینیومی وین کلاس که با آلیاژی خاص،متناسب با پروفیل های یو پی وی سی تولید گردیده در قسمت نمای ساختمان بصورت کلیپسی روی پنجره نصب می شود.این روکش های آلومینیومی متناسب هر مقطعی،قالب مخصوص خود را دارد و پنجره های دارای روکش آلومینیومی وین کلاس با روش متمایزی تولید می گردند.

از مزایایی که این روکش ها به درب و پنجره های دوجداره upvc می افزایند می توان قابلیت رنگ پذیری فوق العاده بالای آن اشاره نمود که درتمامی طیف های آنادایز،دکورال و پودری قابل ارائه بوده و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و ابزار مناسبی در دست طراحان و معماران برای خلق طرح های چشم نوازبه حساب می آید.

 روکش آلومینیومی می تواند پروفیل یو پی وی سی را در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید محافظت نموده و در بالا رفتن طول عمر مفید پنجره دوجداره در برابر ضربات وارده و فرساینده های طبیعی مقاوم می سازد.

از دیدگاه تخصصی نیز این روکش ها در پنجره های یو پی وی سی خمش ها و افتادگی هایی که در لنگه ها صورت می گیرد را به حداقل رسانده و تا میزان بسیار بالایی این مشکلات را از بین خواهد برد.

تولید پروفیل وین کلاس با تکنولوژی نانو

در طول تاریخ بشر از زمان یونان باستان، مردم و بخصوص دانشمندان آن دوره بر این باور بودند که مواد را می‌توان آنقدر به اجزاء کوچک تقسیم کرد تا به ذراتی رسید که خرد ناشدنی هستند واین ذرات بنیان مواد را تشکیل می دهند این امر باعث می شود قیمت پنجره دوجداره وین کلاس متفاوت باشد.

شاید بتوان دموکریتوس فیلسوف یونانی را پدرفناوری وعلوم نانو دانست چرا که در حدود ۴۰۰ سال قبل ازمیلاد مسیح اواولین کسی بود که واژه ی اتم را که به معنی تقسیم ‌نشدنی در زبانی است برای توصیف ذرات سازنده مواد به کاربرد.پروفیل پنج کانال وین کلاس استار

نقطه شروع وتوسعه اولیه فناوری نانو به طور دقیق مشخص نیست .اما یافتن مثالهایی برای استفاده از نانو ذرات فلزی در تاریخ چندان سخت نیست. رنگدانه‌ های تزیینی جام مشهورلیکرگوس در روم باستان نمونه‌ ای از آنهاست که حضور نانو بلورها باعث رنگ ویژه جام لیکرگوس گشته است.

پنجره دوجداره هافمن

پنجره upvc هافمن

  • تولید سری ۶۰ و ۷۰ با پروفیل پنجره هافمن

توضیحات بیشتر درباره پنجره دوجداره هافمن

پنجره دوجداره پلاس تک

پنجره دو جداره پلاس تک محصولی از شرکت وین تک

  • پروفیل پلاس تک سری ۶۰ سفید چهار کاناله
  • کشویی تک ریل پلاس تک با کیفیت بالا
  • کشویی جفت ریل پلاس تک

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره پنجره پلاس تک کلیک نمایید

پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک و نرمال

  • تولید تیپ های مختلف بازشو ترمال بریک
  • استفاده از پروفیل نرمال آکپا
  • تولید پنجره کشویی در همه تیپ آکپا
  • تولید پنجره آلومینیومی با مارک شایکو
  • تولید کشویی با آلومینیوم لیفت کشویی
  • ساخت دیوار شیشه ای کرتین وال و فریم لس

توضیحات بیشتر درباره پنجره آلومینیوم ترمال بریک …

 

برای به دست آوردن قیمت پنجره دوجداره می توانید

  1. به قسمت تماس با ما رفته و از کارشناسان ما قیمت درب و پنجره دریافت نمایید.
  2. ابعاد پنجره های مورد نیاز را به تلگرام یا واتساپ دفتر (۰۹۳۸۱۳۵۳۵۴۶) ارسال نمایید.
  3. در قسمت فرم استعلام قیمت پنجره دو جداره اطلاعات را ارسال نمایید.
  4. در قسمت قیمت پنجره دوجداره برخی از قیمت های درب و پنجره upvc را ملاحظه نمایید.
برچسب ها: